ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2020

ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΥΛΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ

 

Ο νόμος 4761 που ψηφίστηκε τον Δεκέμβριο είναι η επιτολή των δηλώσεων του πρωθυπουργού ότι θα πολεμήσει τον "νατιβισμό" ήτοι τους αυτόχθονες πληθυσμούς. Αφού ξεπουλάνε και τους τελευταίους ενεργειακούς πόρους και υλικοτεχνικές δομές της χώρας ήρθε η σειρά του πνεύματος να ξεπουληθεί με το πρόσχημα της "ανάδειξης" των αρχαίων μας στις χώρες του εξωτερικού! Είναι τελικά πολύ δύσκολο στην κυβέρνηση να βγάλουν κονδύλια από τον προϋπολογισμό του κράτους για την διατήρηση και την ανάδειξη των μνημείων μας εντός της Ελλάδος και σε ανάλογα μουσεία. Στον προϋπολογισμό των πολιτών τα έσοδα που αναφέρονται για τα έτη 2018, 2019, 2020 είναι πολύ μεγαλύτερα του υποτιθέμενου χρέους.




 

Και ενώ είναι δύσκολο να ξοδέψει λεφτά για τα μνημεία μας από την άλλη είναι πολύ εύκολο να τα ξεπουλήσουν σε μουσεία στο εξωτερικό και να τα στερήσει από δύο ολόκληρες γενεές Ελλήνων διότι στον νόμο που ψηφίστηκε αναφέρεται ότι η χρονική διάρκεια που θα μείνουν τα αρχαία μας στο εξωτερικό θα είναι 50 χρόνια! Άραγε θα θυμούνται ότι τα αρχαία αυτά είναι δικά μας μετά από πενήντα χρόνια; 
  

Τα μνημεία είναι η υλική μαρτυρία του κοινού παρελθόντος, τα υλικά πυκνώματα της συλλογικής μας μνήμης. Η διαρκής ανάγκη του ανθρώπου να αναζητά τις ρίζες του και να ψάχνει το παρελθόν του στο πλαίσιο της αυτογνωσίας του συνιστά επαρκή αιτία για την διατήρηση των μνημείων και επομένως ενός φορέα για την προστασία τους

Ημερίδα Αρχαιολογικής Υπηρεσίας 2008 

 



Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΧΝΟΥΣΑΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ! 
ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΕΝΘΥΜΟΥΝΤΑΙ! 





Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ- ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

 

 

Θεσσαλονίκη: Πρωτοποριακή θεραπεία για τον κορωνοϊό κόλλησε για 230.000 ευρώ

 


 

Ομάδα γιατρών στο νοσοκομείο Παπανικολάου επιχειρεί να δημιουργήσει θεραπεία για τον κορωνοϊό με λεμφοκύτταρα. Κολλάει λόγω χρηματοδότησης.

Μια πρωτοποριακή θεραπεία έναντι του κορωνοϊού αναπτύσσεται στη Θεσσαλονίκη.

Στην Αιματολική κλινική του νοσοκομείου «Παπανικολάου», ομάδα με επικεφαλής τον Αχιλλέα Αναγνωστόπουλο, επιχειρεί προσπάθεια για θεραπεία του κορωνοϊού με λεμφοκύτταρα.

Ωστόσο, η προσπάθεια κολλάει στην έλλειψη χρηματοδότησης.

Μιλώντας στην «Κοινωνία Ώρα MEGΑ», o κ. Αναγνωστόπουλος εξήγησε τι ακριβώς συμβαίνει.

«Στην κλινική παράγουμε “Τ” λεμφοκύτταρα ειδικά εναντίον τριών ιών που πλήττουν συχνά τους μεταμοσχμευμένους ασθενείς. Τα αποτελέσματα επιτυχίας είναι 90% σε αυτούς.Αναπτύξαμε αυτή την μέθοδο και εναντίον του κορωνοϊού. Και διαπιστώσαμε ότι οι ασθενείς που αναρρώνουν από κορωνοϊό, παράγουν αρκετό αριθμό λεμφοκυτάρρων ‘’Τ’’» εξήγησε.

«Πήραμε κάποια τέτοια λεμφοκύτταρα, τα πολλαπλασιάσαμε. Αυτός ο μεγάλος αριθμός είναι πλήρως δραστικός και λειτουργικός έναντι του κορωνοϊού» πρόσθεσε.

Σύμφωνα με τον γιατρό όσοι λάβουν τα λεμφοκύτταρα αυτά, δεν θα νοσήσουν βαριά από την Covid-19.

Ωστόσο, η όλη προσπάθεια κολλάει στην έλλειψη χρηματοδότησης, καθώς ο ίδιος και η ομάδα του δεν μπορούν να βρουν 230.000 για να πάρουν την άδεια από τον ΕΟΦ και να καθιερώσουν αυτή τη θεραπεία.

«Είναι έτοιμη η μελέτη, αλλά δεν μπορούμε να την υποβάλλουμε εάν δεν υπάρχει η χρηματοδότηση. Ο ΕΟΦ δεν κρίνει εκθέσεις ιδεών. Πρέπει να υπάρχει και χρηματοδότηση» σημείωσε.

ΠΗΓΗ: Ε-ΠΥΛΕΣ

Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΣΤΙΣ 4-9-2020 ΜΕ ΑΡ.ΠΡΩΤ.: 6199 ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ.
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΤΙΣ ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΟ ΚΟΣΤΟΥΣ. ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΜΕΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΟ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2020

ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΔΕΔΔΗΕ

Δεκαοκτώ οι... ενδιαφερόμενοι για τον ΔΕΔΔΗΕ, ανάμεσά τους και μεγάλα ονόματα όπως η Blackrock - Τα πέντε ατού στο "story" 

 

Διψήφιο αριθμό που φτάνει τουλάχιστον τους… 18 ενδιαφερόμενους συμπεριλαμβάνει η λίστα που σύμφωνα με τις πληροφορίες έχει παραδώσει η Goldman Sachs στην διοίκηση της ΔΕΗ σχετικά με το αποτέλεσμα του market test για τον ΔΕΔΔΗΕ.

Ανάμεσά τους ακούγεται ότι βρίσκονται ονόματα γνώριμα από παλιά στην ελληνική αγορά, όπως η αμερικανική Blackrock με ειδίκευση σε μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε υποδομές συγκοινωνιών και ενέργειας, καθώς επίσης ισχυρά infrastructure funds και αρκετοί ευρωπαίοι διαχειριστές, σε μια μακρά λίστα που προϊδεάζει για ισχυρό ανταγωνισμό και ενισχύει τις εκτιμήσεις για πλειοδοσία στο τίμημα. Στους συμμετέχοντες πάντως δεν συγκαταλέγονται σύμφωνα με τις πληροφορίες, ονόματα που κατά καιρούς έχουν ακουστεί ότι βολιδοσκοπούν τον ΔΕΔΔΗΕ, όπως η γαλλική Engie ή η ιταλική Enel.

Σαφή εικόνα για το πόσοι και ποιοί θα δηλώσουν παρόντες στον διαγωνισμό για την πώληση του 49%, συν ισχυρά δικαίωματα στο μάνατσμεντ θα υπάρξει στις 29 Ιανουαρίου, οπότε και εκπνέει η προθεσμία της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Εχει ωστόσο την δική του σημασία ότι ποτέ μέχρι σήμερα σε διαδικασία market test για να διερευνηθεί το ενδιαφέρον γύρω από κάποιο ελληνικό asset ανεξαρτήτως κλάδου, δεν είχε εμφανιστεί τόσο υψηλός αριθμός ενδιαφερομένων

Ανθρωποι με γνώση της αγοράς και των διεργασιών αποδίδουν σε πέντε λόγους - πέραν του «story» που κουβαλάει ο ΔΕΔΔΗΕ- το πολύ μεγάλο αυτό ενδιαφέρον από θεσμικούς, infrastructure funds και μεγάλους ευρωπαϊκούς διαχειριστές δικτύων:

  • Στο νέο ρυθμιστικό πλαίσιο. Κατατάσσεται στα πιο προχωρημένα πανευρωπαϊκά καθιερώνοντας μεταξύ άλλων τέσσερις μορφές κινήτρων – αντικινήτρων (bonus – malus), με τον διαχειριστή, αναλόγως με την επίτευξη των στόχων, να μπορεί να αυξάνει και τα έσοδά του, τα οποία στην αντίθετη περίπτωση, θα μειώνονται.
  • Στο μέσο σταθμικό κόστος κεφαλαίου (WACC). Είναι από τα υψηλότερα πανευρωπαϊκά. Για την επόμενη τετραετία έχει προσδιοριστεί στο 6,7%, όταν σε αντίστοιχες ευρωπαϊκές εταιρείες δεν ξεπερνά το 2,5%-3%.
  • Στην εμπιστοσύνη για την διακυβέρνηση της χώρας. Σε μακροπρόθεσμες επενδύσεις όπως αυτή σε έναν διαχειριστή δικτύων, αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα. Συχνά η ΔΕΗ γίνεται αποδέκτης λίαν θετικών σχολίων από αναλυτές και επενδυτές για τις επιδόσεις της χώρας τον τελευταίο χρόνο στο συγκεκριμένο τομέα.
  • Στην συγκυρία. Τυγχάνει την περίοδο αυτή να μην βρίσκεται σε φάση πώλησης αντίστοιχο asset, δηλαδή κανείς άλλος διαχειριστής δικτύων στην Ευρώπη. Παλαιότερα είχε τύχει να πωλούνται ταυτόχρονα δύο ή και τρεις εταιρείες του χώρου.
  • Στην τεράστια συσσωρευμένη ρευστότητα παγκοσμίως. Ίσως δεν έχει ξαναγίνει εδώ και πολλές δεκαετίες να έχει συγκεντρωθεί σε τόσο πολλούς παίκτες παγκοσμίως ένας τόσο μεγάλος όγκος συσσωρευμένης ρευστότητας. Η κρίση του Μαρτίου, το πάγωμα της οικονομικής δραστηριότητας και τα αλλεπάλληλα lockdown είχαν ως αποτέλεσμα να υπάρχει αυτή την στιγμή στον πλανήτη μια αδιανόητου ύψους ποσότητα κεφαλαίων που αναζητά αποδόσεις μέσα σε μια «θάλασσα» μηδενικών επιτοκίων.

Αυτες οι πέντε αιτίες προσδίδουν άλλη αξία στο story που κουβαλά ο ΔΕΔΔΗΕ, το οποίο όσο δυνατό και αν αυτό είναι, αποκτά άλλη διάσταση όταν «παντρεύεται» τα παραπάνω. Όσο κι αν ακούγεται οξύμωρο, είναι πιθανό η ανταπόκριση της παγκόσμιας αγοράς να ήταν διαφορετική αν ο διαγωνισμός διεξάγονταν το 2019, δηλαδή πριν το ξέσπασμα της κρίσης ή αν ταυτόχρονα με τον διαχειριστή πωλούνταν και άλλα αντίστοιχα assets στην Ευρώπη.

Στο βαθμό που της το επιτρέπουν οι νομικές ρήτρες, όπως αυτές απορρέουν από το market test, η ΔΕΗ πρόκειται άμεσα να παράσχει ενημέρωση για την πορεία του, καθώς επίσης για την προκήρυξη του διαγωνισμού και τα από εδώ και πέρα βήματα μέχρι και το πρώτο εξάμηνο του 2021, οπότε και αυτός αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί.

ΠΗΓΗ 

 

 

ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΘΕΤΙΚΟΥΣ ΣΕ RAPID TEST


 

Τι ετοιμάζουν; - Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας: «Έχουμε δημιουργήσει “δομές” για την απομόνωση θετικών στον κορωνοϊό»

 

Προβληματισμό και ερωτήματα προκαλούν οι ανακοινώσεις του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας Νίκου Χαρδαλιά εχθές και σήμερα αναφορικά με τα νέα αυστηρότερα μέτρα σε δυτική Αττική και Κοζάνη.

Έτσι στη δέσμη 11 μέτρων για τις περιοχές αυτές, εμφανίζεται για πρώτη φορά ένα μέτρο το οποίο  δεν εξηγείται επαρκώς και επιδέχεται πολλαπλών αναγνώσεων και ερμηνειών

Πιο συγκεκριμένα αναφέρεται:

«Απομόνωση των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων, που δεν χρήζουν νοσηλείας σε νοσοκομείο, σε χώρους και δομές που έχουν ήδη εξασφαλιστεί για αυτόν τον σκοπό από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και ειδικά σε περιπτώσεις που η κατ’ οίκον απομόνωση δεν κρίνεται εφικτή και εγκυμονεί κινδύνους για άλλα μέλη της οικογένειας.»

Δεν γνωρίσουμε ποιος είναι ο…  «συγγραφέας» του συγκεκριμένου άρθρου αλλά σίγουρα θα έπρεπε να απαντησει σε ορισμένα εύλογα ερωτήματα.

Πρώτον: Τι θα πει «Απομόνωση των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων»;

Τι χαρακτήρα θα έχει αυτή η «απομόνωση»; Υποχρεωτικό; Και εάν ναι με τι δικαιοδοσία;

Ποιος θα κρίνει ποτέ χρειάζεται αυτή η «απομόνωση»; Λένε όταν θα δημιουργούνται προβλήματα και κίνδυνοι για την οικογένεια! Και ποιος θα το κρίνει αυτό; Η Αστυνομία και  ο ΕΟΔΥ; Και ποια οικογένεια θα το δεχθεί αυτό;

Δεύτερον: Ποιοι «χώροι και δομές» (sic) είναι αυτοί που έχει μάλιστα εξασφαλίσει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας; Πότε δημιουργήθηκαν και με ποια δικαιολογία;

Θα είναι ανοικτοί χώροι ή περίκλειστοι με απαγόρευση εξόδου, δηλαδή τύπου στρατόπεδου συγκέντρωσης;

Έχουμε να κάνουμε με στρατόπεδα συγκέντρωσης ατόμων θετικών στον κορωνοϊό που απλώς είναι ασυμπτωματικοί; Τι ακριβώς εννοεί η γενική γραμματεία;

ΠΗΓΗ 

 ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΑΠΟ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ NOMO ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4682 (ΦΕΚ Α' 76/03-04-2020) ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:

Άρθρο πρώτο
Μέτρα πρόληψης, υγειονομικής παρακολούθησης
και περιορισμού της διάδοσης της νόσου
1. Προς τον σκοπό της αποφυγής κινδύνου εμφάνισης
ή και διάδοσης κορωνοϊού που ενδέχεται να έχουν σοβα-
ρές επιπτώσεις στη δημόσια υγεία, μπορεί να επιβάλλο-
νται μέτρα πρόληψης, υγειονομικής παρακολούθησης,
καθώς και περιορισμού της διάδοσης της νόσου.
2. Τα μέτρα αυτά συνίστανται:
(α) στην υποχρεωτική υποβολή σε κλινικό και εργα-
στηριακό ιατρικό έλεγχο, υγειονομική παρακολούθηση,
εμβολιασμό, φαρμακευτική αγωγή και νοσηλεία προσώ-
πων, για τα οποία υπάρχουν εύλογες υπόνοιες ότι μπορεί
να μεταδώσουν άμεσα ή έμμεσα τη νόσο,
(β) στην επιβολή κλινικών και εργαστηριακών ιατρικών
ελέγχων, καθώς και μέτρων προληπτικής υγειονομικής
παρακολούθησης, εμβολιασμού, φαρμακευτικής αγωγής
και προληπτικής νοσηλείας προσώπων που προέρχονται
από περιοχές όπου έχει παρατηρηθεί μεγάλη διάδοση της νόσου,

(ε)στον προσωρινό περιορισμό προσώπων των περι-
πτώσεων (α) και (β) υπό συνθήκες που αποτρέπουν την
επαφή με τρίτα πρόσωπα, από την οποία θα μπορούσε
να προκληθεί μετάδοση της νόσου. Το μέτρο του προσω-
ρινού περιορισμού δύναται να υλοποιείται σε κατάλληλο
χώρο νοσοκομείου, υγειονομικής δομής, θεραπευτικού
ιδρύματος, σε κατάλληλες δημόσιες ή ιδιωτικές εγκατα-
στάσεις προσωρινής διαμονής, ή και κατ’ οίκον, ανάλογα με την απόφαση του αρμόδιου κάθε φορά οργάνου,

ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΟΜΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ RAPID TEST, Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΒΟΛΗ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΝΕΑ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
ΜΕ ΠΟΙΑ TEST ΛΟΙΠΟΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΔΗΜΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ;;

Ένα μεγάλο σκάνδαλο ξεσπάει στην Γερμανία, αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο, μετά την δημοσίευση συμπερασμάτων 23 διεθνών ιολόγων, μικροβιολόγων και σχετικών επιστημόνων, που αποδεικνύουν ότι...

όλα τα τεστ PCR, σε πραγματικό χρόνο (RT-PCR) βγαίνουν "ΨΕΥΔΩΣ ΘΕΤΙΚΑ"! (Έκθεση Μπόργκερ).
Σ΄αυτά τα τεστ βασίστηκε όλη η πολιτική "αντιμετώπισης της πανδημίας". Οι έρευνες, οι δρακόντιες επιστημονικές συμβουλές, για οικονομικά λοκντάουν, για πρόστιμα, ξύλο, συλλήψεις, κοινωνική αποστασιοποίηση.
Το σκάνδαλο περιλαμβάνει τον ας τον πούμε "Τσιόδρα της Γερμανίας", επικεφαλής της συμβουλευτικής ομάδας της Μέρκελ, για τον ιό, δόκτωρα Κρίστιαν Ντρόστεν.
Από τις 23 Ιανουαρίου του 2020, όταν οι θάνατοι, στην Κίνα, έφταναν μόλις τους 6 νεκρούς, ο Ντρόστεν με αρκετούς συναδέλφους του, στο Ινστιντούτο Ιολογίας του Νοσοκομείου "Σαριτέ", καθώς και με τον επικεφαλής μιας μικρής εταιρίας βιοτεχνολογίας στο Βερολίνο , την "TIB Molbiol Syntheselabor GmbH" δημοσίευσε μία μελέτη, στο επιστημονικό περιοδικό "Eurosurveillance" , του Κέντρου Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων της ΕΕ. Το άρθρο είχε τίτλο "Detection of 2019 novel coronavirus (2019-nCoV) by real-time RT-PCR" (Eurosurveillance 25 (8) 2020).
Ο Ντρόστεν και η ομάδα του ισχυρίζονταν ότι ανέπτυξαν την πρώτη αποτελεσματική δοκιμή, για την ανίχνευση του ιού.
Τα νέα χαιρετίστηκαν με άμεση έγκριση του τεστ, από τον διεφθαρμένο Γενικό Διευθυντή του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, του ΜΟΝΟΥ μη γιατρού επικεφαλής, Τέντρο Ανχάνομ.
Το ίδιο έκανε και η Μέρκελ.
Έκτοτε, το τεστ, που υποστηρίζεται από τον Ντρόστεν για τον ιό,  έχει εξαπλωθεί μέσω του ΠΟΥ σε όλο τον κόσμο, ως το πιο χρησιμοποιούμενο πρωτόκολλο δοκιμών για να προσδιορίσει εάν ένα άτομο μπορεί να έχει COVID-19.
Η πρώτη κίνηση που έκαναν οι 23 επιστήμονες, στις 27 Νοεμβρίου, μετά από μελέτες, ήταν να ζητήσουν από το επιστημονικό περιοδικό, την απόσυρση του "πονήματος" Ντρόστεν, κατηγορώντας αυτόν και την ομάδα του, για "θανατηφόρα" επιστημονική ανικανότητα και ελαττώματα στην προώθηση των τεστ.
"Το έγγραφο Corman-Drosten υποβλήθηκε στην  Eurosurveillance  στις 21 Ιανουαρίου 2020 και έγινε δεκτό για δημοσίευση στις 22 Ιανουαρίου 2020. Στις 23 Ιανουαρίου 2020 το έγγραφο ήταν online." τονίζουν οι επιστήμονες.
Και μάλιστα, το πρωτόκολλο δοκιμής του Ντρόστεν είχε αποσταλεί και υιοθετηθεί, από τον ΠΟΥ, ως παγκόσμιο τεστ, που επιβεβαιώνει την ύπαρξη του ιού, στις 17 Ιανουαρίου, ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ, στο επιστημονικό περιοδικό!
Τόσο ο Ντρόστεν, όσο και ο συν-συγγραφέας της "έρευνας" δεν αποκάλυψαν, ούτε την σύγκρουση συμφερόντων, που υπήρχε. Ήταν και οι δύο μέλη της συντακτικής ομάδας του επιστημονικού περιοδικού.
Ένα ακόμη μέλος της ομάδας του Ντρόστεν, που έδωσε μια κάλυψη φαινομενικής αξιοπιστίας του τεστ, ήταν ο Ολφερτ Λάντ, επικεφαλής της εταιρίας "Tib-Molbiol", στο Βερολίνο, που ανέλαβε την παραγωγή των τεστ και που ούτε κι αυτός αποκάλυψε την δεύτερη ιδιότητα του.
Ο ίδιος ο Ντρόστεν και οι επικεφαλής, στο Πανεπιστήμιο Goethe της Φρανκφούρτης, όπου ισχυρίζεται ότι έλαβε το διδακτορικό του το 2003, κατηγορούνται για απάτη πτυχίου.
Ο Δρ Markus Kühbacher, ένας ειδικός που διερευνά την επιστημονική απάτη όπως και τις  λογοτεχνικές διατριβές,  κατηγορεί το Πανεπιστήμιο, για συγκάλυψη μιας διατριβής που ουδέποτε είχε κατατεθεί και έπρεπε να υπάρχει σε τρία αντίτυπα. Τα δύο αντίγραφα "εξαφανίστηκαν" και το τρίτο και μοναδικό έχει υποστεί ζημιά, από το νερό! Ο Ντρόστεν θ΄αντιμετωπίσει κατηγορία, για κατοχή ψευδούς διδακτορικού τίτλου.
Με απλά λόγια, όλο το οικοδόμημα του Ιδρύματος Γκέιτζ, της κυβέρνησης Μέρκελ, του ΠΟΥ και του Παγκόσμιου Οργανισμού Φαρμάκων(WEF), όπως και τα μη δοκιμασμένα εμβόλια, στηρίχθηκαν στ΄αποτελέσματα  ενός τεστ PCR, που δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα ακριβοπληρωμένο σκουπίδι!  Επισυνάπτω την μελέτη των 23 επιστημόνων: https://cormandrostenreview.com/report/?fbclid=IwAR1TzeLoq3mpuJUmealJhSCaeNyEYAyp8qX1gIDCs3MgLWkdy56LCyovv28

 

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ: ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ.: 6995 900 169

ΠΗΓΗ:Ε-ΠΥΛΕΣ


Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΩΣ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ

 
Αυτή την στιγμή ο Έλληνας βιώνει μία φορολογική αφαίμαξη με τέτοια στρατηγική από τις κομματικές κυβερνήσεις, επειδή στη βουλή υπάρχουν κόμματα και εξυπηρετούν συμφέροντα εταιρικά και πολλές φορές ξεκάθαρα τραπεζικά, με τέτοιον τρόπο που χρησιμοποιούν την φορολογία σαν πτωχευτικό μηχανισμό εναντίον των πολιτών! 

   Αν ο Έλληνας πολίτης πληρώσει όλην τη φορολογία θα πτωχεύσει. Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει με την φορολογία αυτήν. Και είναι μεθοδευμένη αυτή η στρατηγική που ασκείται εναντίον των πολιτών. Οδηγεί στην πτώχευση και έχει σκοπιμότητα και δόλο από πίσω. Ένας μισθός, ένας κατώτατος μισθός, των 600 ευρώ τον μήνα...,το ένα τέταρτο του μισθού αυτού πηγαίνει σε άμεσους φόρους. Μέσα στον μήνα λοιπόν από τα 600 ευρώ μένουν τα 450 για να μπορέσει να επιβιώσει ο Έλληνας έχοντας βέβαια πληρώσει και όλα τα άλλα κόστη. Στους τέσσερις μισθούς ο ένας πηγαίνει στο Φ.Π.Α, που δεν είναι ένας Ελληνικός φόρος και πηγαίνει κατευθείαν στην Ε.Ε.. Στα τέσσερα χρόνια έχουμε πληρώσει ένα ολόκληρο Α.Ε.Π. στην Ε.Ε.. Ποιός έχει κάνει ταμείο μέχρι στιγμής για να δούμε τι έχουμε δώσει;


.
   Έχουν δοθεί στις τράπεζες, μέχρι αυτήν τη στιγμή, πάνω από μισό τρισεκατομμύρια ευρώ, εννοώντας και τις ανακεφαλαιοποιήσεις και τα χρήματα που τους έχουν δοθεί μέσω του E.L.A. (έκτακτος μηχανισμός παροχής ρευστότητας). 
Ο E.L.A. είναι ένας μηχανισμός που δεν χρεώνεται στη Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα κάθε χώρας ενώ επωμίζεται και το κόστος που σημαίνει ότι η Κ.Ε.Τ. αυτά τα 191 δισ ευρώ τα έχει μεταπηδήσει στο Ελληνικό Δημόσιο χωρίς αυτό να έχει πρόσβαση στον έλεγχο και στις αποφάσεις. Στο Δ.Σ. της κεντρικής τράπεζας δεν μετέχει το Ελληνικό Δημόσιο όμως οι αποφάσεις που παίρνονται επιβαρύνουν το Ελληνικό Δημόσιο. Πόσο παράλογο να είναι αυτό μέσα σε ένα κράτος το οποίο βάζει τους πολίτες να πληρώσουν τον λογαριασμό για όλα αυτά που έχουν πάρει οι τράπεζες! 

   Η κεντρική Τ.Τ.Ε. το 2012 έδωσε 191 δισεκατομμύρια ευρώ, όταν ήταν κλειστή η παροχή ρευστότητας προς όλες τις επιχειρήσεις εκείνη την περίοδο. Όταν το σύνολο των δανείων που έχουμε πάρει σαν πολίτες δεν ξεπερνά τα 258 δισεκατομμύρια ευρώ και όταν τα κόκκινα δάνεια δεν ξεπερνούν τα 60 δισεκατομμύρια ευρώ πού χρειάστηκαν οι τράπεζες 191 δισεκατομμύρια; Τον επόμενο χρόνο η Τ.Τ.Ε. έδωσε στις τράπεζες 84 δισεκατομμύρια ευρώ. Πού χρειάστηκαν αυτά τα ποσά; 
   
   Η ιδιωτική Τ.Τ.Ε ανήκει καθ' ολοκληρίαν στην Εθνική Τράπεζα η οποία είναι και αυτή ιδιωτική. Ας συνδέσουμε τώρα τα προαναφερόμενα με τον πτωχευτικό νόμο τον οποίο ψήφισαν πριν από έναν μήνα περίπου. Για να μπορέσουν οι τράπεζες να πάρουν χρήματα μέσω του E.L.A. μπορούσαν να καταθέσουν σαν εγγυήσεις ακόμα και τις δανειακές συμβάσεις που έχουμε συνάψει εμείς σαν απλοί πολίτες με τις εμπορικές τράπεζες. Κατέθεσαν λοιπόν τις δανειακές συμβάσεις και πήραν χρήματα. Αυτήν την στιγμή στην σκέψη όλων υπάρχει η εξής ερώτηση. Ποιός πιέζει την Ελληνική κυβέρνηση να πτωχεύσει τους Έλληνες, μέσα και σε αυτές τις δυσμενείς συνθήκες, με αυτήν την οικονομία, με μία πανδημία που έχει κρατήσει κλειστή την χώρα; Όλα..μα όλα δείχνουν ότι αυτήν την στιγμή στα χέρια της η Τ.Τ.Ε. έχει τις δανειακές συμβάσεις, σαν εγγγυήσεις των εμπορικών τραπεζών και τις χρησιμοποιεί για να πτωχεύσει τους Έλληνες. Είναι η τελευταία πράξη του δράματος στην οποία η Τ.Τ.Ε. θα δημεύσει και θα κατασχέσει όλες τις περιουσίες όλων των Ελλήνων ! 



 



ΝΟΜΟΣ 4389/2016 ΣΥΣΤΑΣΗ Α.Α.Δ.Ε.






ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΑΠΟ ΤΙΣ 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ


ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ά ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΤΗΛ.: 6995 900 169
email: elenitheodoropoulou1@gmail.com




Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2020

ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ- ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΛΟΣΚΑΣ Δ.Σ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

 

 

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΥΡΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΛΟΣΚΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ "ELEFSIS TV" ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ "ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ" ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΛΑΜΠΑΡΑ.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΛΟΣΚΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΦ' ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ, ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΟ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ.
 
 



 
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 2
ΔΝΣΗ: ΤΣΑΜΑΔΟΥ 55
ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2104221659- 6995 900 169 - ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ




Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

ΘΑ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ- ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;

 


Θύελλα αντιδράσεων: Θα δανείζουν αρχαιότητες στο εξωτερικό για 50 χρόνια!

 Σ.Σ. ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΕΘΝΟΥΣ;;

ΘΑ ΔΙΝΟΥΝ ΔΑΝΕΙΚΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ;;

ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ;;

ΕΛΛΗΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ;;

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ. ΑΥΤΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΑ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ.

 

ΠΗΓΗ 

Σφοδρές πολιτικές και επιστημονικές αντιδράσεις προκαλεί η διάταξη για τον μακροχρόνιο δανεισμό αρχαιοτήτων που εντέχνως ενέταξε το υπουργείο Πολιτισμού στο υπό συζήτηση νομοσχέδιο για το ΤΑΠ - Ασπίδα προστασίας στη Λίνα Μενδώνη σήκωσε ο Γιώργος Στύλιος τινάζοντας στον αέρα με διαδικαστικά τερτίπια τη συνεδρίαση για τη δεύτερη ανάγνωση του νομοσχεδίου για την εκποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας στους ιδιώτες

 

Θύελλα αντιδράσεων από τη διάταξη που επιτρέπει μακρόχρονο δανεισμό αρχαιοτήτων: Η διάταξη , αν τελικά υπερψηφιστεί, προχωράει σε αδικαιολόγητα μακρόχρονη εξαγωγή αρχαιοτήτων από τα μουσεία της χώρας μας, διασπά την ακεραιότητα μουσειακών συλλογών και αντιμετωπίζει τις αρχαιότητες και τα έργα τέχνης ως απλά εξαγώγιμα προϊόντα.

Παράλληλα στερεί τη δυνατότητα της ακαδημαϊκής έρευνας διότι τα μουσεία αποτελούν και κιβωτούς έρευνας, αλλά και από τουλάχιστον μια γενιά Ελλήνων και δεκάδες εκατομμύρια επισκέπτες της χώρας να θαυμάσουν τα μνημεία στη χώρα που τα γέννησε. Ταυτόχρονα στερεί έσοδα από τον κουμπαρά του υπουργείου, δηλαδή του ελληνικού κράτους. Από όποια πλευρά και αν το εξετάσει κανείς, πρόκειται για έναν πρωτοφανή τρόπο διαχείρισης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Η συγκεκριμένη διάταξη εντάχθηκε στο νομοσχέδιο με πρόσχημα να διευκολυνθεί το Μουσείο Μπενάκη, του οποίου δεν αμφισβητείται η σημαντική προσφορά, ώστε να ιδρύσει παράρτημα στη Μελβούρνη, όπως ζητούν ομογενείς. Και παράλληλα να ενισχυθεί από εκθέματα που ανήκουν κατά κυριότητα και κατά χρήση στο Ελληνικό Δημόσιο.

Μετά τα πυρά που δέχτηκε εντός και εκτός Βουλής, η υπουργός Πολιτισμού αναγκάστηκε να περιορίσει τον χρόνο δανεισμού από τον ένα αιώνα που προβλεπόταν αρχικά (50 χρόνια με δικαίωμα ανανέωσης για άλλα 50) σε μισό αιώνα (25 χρόνια με δικαίωμα ανανέωση για άλλα 25).

Ακόμα πιο προκλητική γίνεται η συγκεκριμένη διάταξη όταν στον ισχύοντα αρχαιολογικό νόμο προβλέπεται μακροχρόνιος δανεισμός αρχαιοτήτων, με όριο τα 5 χρόνια και δικαίωμα ανανέωσης. Πολλώ δε μάλλον όταν το βασικό επιχείρημα που προβάλλεται είναι η προώθηση και προβολή του ελληνικού πολιτισμού στο εξωτερικό, όταν ακόμα και αυτή όχι απλώς προβλέπεται, αλλά υλοποιείται συστηματικά με την πραγματοποίηση περιοδικών εκθέσεων.

Ποιος εμπόδισε άραγε την προβολή του ελληνικού πολιτισμού μέσω περιοδικών εκθέσεων όπως η περίφημη "Οι  Έλληνες" στις ΗΠΑ και τον Καναδά, "Ταξίδι στη χώρα των αθανάτων - 4.000 χρόνια ελληνικών θησαυρών" στην Ιαπωνία και άλλες εξίσου σημαντικές στη Ρωσία, την Κίνα κ.ά., που πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία μόνο χρόνια;

Η κυβέρνηση, πιστή στην κουλτούρα της ιδιωτικοποίησης της πολιτιστικής κληρονομιάς και της κατά το δοκούν διαχείρισης των αρχαιοτήτων με τη συγκεκριμένη διάταξη, ξεπερνάει ακόμα και τον εαυτό της. Από τη συλλογή αρχαιοτήτων του αείμνηστου Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, η οποία δωρήθηκε τελικά στο Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων, περνάει στην εξαγωγή κινητών μνημείων και εκθεμάτων για μισό αιώνα!

* * *

Τι λένε οι ειδικοί

Για το μείζον αυτό ζήτημα μιλούν στην ΑΥΓΗ τρεις έγκριτοι αρχαιολόγοι, με σημαντική ακαδημαϊκή σταδιοδρομία και ερευνητικό έργο: οι  Όλγα Γκράτζιου, ομότιμη καθηγήτρια Βυζαντινής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και πρώην μέλος του ΚΑΣ, ο Δημήτρης Πλάντζος, καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, και ο Γιάννης Χαμηλάκης, καθηγητής Αρχαιολογίας και Νεοελληνικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Brown των ΗΠΑ.

 

Όλγα Γκράτζιου: Τα μουσειακά αντικείμενα δεν είναι ιδιοκτησία των υπουργών

ΟΛΓΑ ΓΚΡΑΤΖΙΟΥ- ΟΜΟΤΙΜΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ


Ο δανεισμός μεταξύ μουσείων γίνεται ευρύτατα με την ευκαιρία ειδικών εκθέσεων και είναι χρήσιμος για όλες τις πλευρές, διότι γίνεται με αμοιβαιότητα.

Η ρύθμιση για τον μακροχρόνιο δανεισμό που φέρνει σήμερα το ΥΠΠΟΑ είναι κάτι διαφορετικό: αδιανόητο και πρωτοφανές. Με το περίβλημα της λεξούλας δανεισμός προτείνεται μια άνευ προηγουμένου απεμπόληση μουσειακών αντικειμένων που δεν είναι ιδιοκτησία ούτε των υπουργών (που έρχονται και παρέρχονται) ούτε των βουλευτών που καλούνται να ψηφίσουν. Δανεισμός διάρκειας μισού αιώνα δεν είναι δανεισμός, είναι εκχώρηση, χάρισμα, είναι ξεπούλημα. Και δεν θέλω να ξέρω ποια ανταλλάγματα σκέφτονται οι εμπνευστές της πρότασης

Αντιφατικό και συγχρόνως αποτρόπαιο είναι το ότι η υπουργός Πολιτισμού υπερασπίζεται την προτεινόμενη ρύθμιση με επιχείρημα την αναπτυξιακή σημασία του πολιτιστικού τουρισμού για την Ελλάδα. Μα, αν είναι έτσι, γιατί το πλεονέκτημα αυτό το απομειώνει με την απεμπόληση πολιτισμικών αγαθών;

Αλλά ήδη η σκέψη ότι τα πολιτιστικά αγαθά, και εν τέλει και τα αρχαία μνημεία, χρησιμεύουν για να αναπτύξουν τον τουρισμό δείχνει το αντίθετο: φανερώνει υποτίμηση της έννοιας του πολιτισμού και δείχνει άγνοια σχετικά με την καθόλου μονοσήμαντη σχέση του τουρισμού με την πολιτιστική ανάπτυξη μιας χώρας.

Διότι ο πολιτισμός δεν μετριέται με το πλήθος των μνημείων, αρχαίων και νεότερων, που έχει στα μουσεία της μια χώρα, αλλά και με τον σεβασμό που δείχνει προς αυτά η ίδια. Εκείνοι που είναι ταγμένοι να τα φυλάσσουν, αλλά και ο υπόλοιπος πληθυσμός της. Το να εκποιεί το ίδιο το ΥΠΠΟΑ διά νόμου πολιτιστικά αγαθά δείχνει πολιτισμική φτώχεια.

Άστοχο και απαράδεκτο είναι επίσης το επιχείρημα ότι θα δανείζονται τα αρχαία που γεμίζουν τις αποθήκες των μουσείων. Πρώτον, όταν τα βγάζουμε στο σφυρί οι μνηστήρες θα ζητήσουν τα διάσημα αντικείμενα. Δεύτερον, αλίμονο να μην είναι οι μουσειακές αποθήκες γεμάτες. Αλίμονο αν τα μουσεία δεν έχουν τη δυνατότητα να εναλλάσσουν τα εκθέματά τους, να τα αναδιατάσσουν στις εκθέσεις τους, να αναδεικνύουν άλλες πλευρές της Ιστορίας, της τέχνης, της ζωής των ανθρώπων.

* Η Όλγα Γκράτζιου είναι ομότιμη καθηγήτρια Βυζαντινής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, πρώην μέλος του ΚΑΣ

 

 

Δημήτρης Πλάντζος: Μόνιμη μετακίνηση αρχαίων για μία ή και δύο γενιές

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΛΑΝΤΖΟΣ-ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Η πρακτική του δανεισμού αρχαιοτήτων στο εξωτερικό, ειδικά στο πλαίσιο ανταλλαγών με αντίστοιχα εκθέματα που εισάγονται προσωρινά στη χώρα, μπορεί να εμπλουτίσει σημαντικά την πολιτιστική ζωή μιας χώρας, ενισχύοντας παράλληλα την εικόνα της διεθνώς. Ακόμη και στην εποχή της ψηφιακότητας και των εικονικών εκθέσεων, η αυτούσια μετακίνηση έργων τέχνης διατηρεί την ελκυστικότητά της - και όλοι έχουμε επωφεληθεί από αυτό. Η πρόβλεψη όμως για υπερβολικά μακροχρόνιο δανεισμό -εκατό, όπως αρχικά προτάθηκε, ή ακόμη και πενήντα χρόνια- δεν μπορώ να αντιληφθώ πού αποσκοπεί. Ουσιαστικά ισοδυναμεί με μόνιμη μετακίνηση για μία ή και δύο γενιές. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένα τέτοιο σχέδιο δεν θα μπορεί να αφορά «πρώτης γραμμής» αρχαιότητες. Δεν θα μπορεί, για παράδειγμα, να φύγει η Πεπλοφόρος ή η λάρνακα της Βεργίνας για πέντε ή επτά δεκαετίες.

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου θα πρέπει να εξηγήσει λεπτομερώς πού αποσκοπεί μ’ αυτή την πρόταση, τι είδους αντικείμενα προβλέπεται να σταλούν σε τι είδους ιδρύματα και όχι να κρύβεται πίσω από μελλοντικές, υποθετικές γνωμοδοτήσεις του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου. Εάν δρομολογείται η μόνιμη έκθεση ελληνικών αρχαιοτήτων στο εξωτερικό, θα πρέπει να το ξέρουμε για να εξετάσουμε τη βιωσιμότητα αυτής της πρότασης.

* Ο Δημήτρης Πλάντζος είναι καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών

 

Γιάννης Χαμηλάκης: Εμπορευματοποίηση των αρχαιοτήτων

 

ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΜΗΛΑΚΗΣ- ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ BROWN (ΗΠΑ)


Η προτεινόμενη τροποποίηση του αρχαιολογικού νόμου δεν αφορά μόνο τη «μακρόχρονη εξαγωγή αντικειμένων των συλλογών μουσείου, τα οποία μπορεί να αποτελούν και μνημεία», όπως αναγράφεται στη σχετική τροπολογία, εξαγωγή που, καθώς προβλέπεται να διαρκεί αρκετές δεκαετίες, φαίνεται να γίνεται μόνιμη. Αφορά ουσιαστικά την αλλαγή της μουσειακής πολιτικής της χώρας, με τη δημιουργία παραρτημάτων μουσείων στο εξωτερικό, αλλαγή που δρομολογείται μέσα από μια τροπολογία σε ένα σχέδιο νόμου που αφορά διαφορετικά ζητήματα και χωρίς την απαιτούμενη δημόσια συζήτηση και διαβούλευση με τη συμμετοχή και των ειδικών, μουσειολόγων και αρχαιολόγων, αλλά και του κοινού.  Όσο δε αφορά την αιτιολόγηση, αυτή φαίνεται να στηρίζεται αφενός στην εμπορευματοποίηση των αρχαιοτήτων και αφετέρου στην προώθηση αυτού που έχει ονομαστεί από τον Μπένεντικτ  Άντερσον «εθνικισμός της διασποράς» ή και «long distance nationalism».

Γιατί αν πραγματικά χρειάζεται η χώρα αυτή τη στιγμή παραρτήματα των μουσείων της στο εξωτερικό, τότε θα πρέπει να συζητηθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις, αλλά και το πλαίσιο μέσα στο οποίο κάτι τέτοιο εντάσσεται. Σε μια χρονική στιγμή που τα μουσεία διεθνώς αναζητούν τρόπους να απαλλαγούν από την αποικιακή αλλά και την εθνικιστική λογική πάνω στην οποία στηρίχτηκε η ίδρυση πολλών απ’ αυτά, η συγκεκριμένη κίνηση και η αιτιολόγησή της φαίνονται ιδιαίτερα αναχρονιστικές.

* Ο Γιάννης Χαμηλάκης είναι καθηγητής Αρχαιολογίας και Νεοελληνικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Brown (ΗΠΑ)

 Σ.Σ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

 ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΣΤΙΣ 4-9-2015 ΜΕ ΑΡ. ΠΡΩΤ.6199 ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
1.0 ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
1.1. Αναβάθμιση της υπηρεσίας σε όλα τα επίπεδα και στελέχωση με προσωπικό με ελληνικό DNA και με όρκο για την υπηρεσίας τους προς την Πολιτεία.
1.2. Η αναβαθμισμένη υπηρεσία θα κάνει έλεγχο όλων των αρχαιολογικών περιοχών που έχουν βρεθεί και έχουν καλυφθεί σκοπίμως με δόλο ώστε να μη φανερώνεται και αναδεικνύεται το Ελληνικό Μεγαλείο.
1.3. Θα συσταθεί επιτροπή η οποία θα αναδείξει όλους τους αρχαιολογικούς χώρους σε έναν αρχαιολογικό χάρτη ( υπολογίζεται ότι είναι πάνω από 30.000 ) και θα αναλάβει να τους καθαρίσει, να τους αναδείξει και να τους αναβιώσει. Αυτό σημαίνει, για οτιδήποτε έχει κτιστεί πάνω σε αρχαιολογικό τόπο, ναό ή βωμό αυτομάτως κατεδαφίζεται ώστε να αποκαλυφθεί η αρχαία κληρονομιά μας.
1.4. Σε ολόκληρο τον Ελλαδικό χώρο ηπειρωτικό ή νησιωτικό, υπάρχουν ολόκληρες πόλεις θαμμένες πάνω στις οποίες βρίσκονται καινούρια κτίσματα όλων των ειδών.
1.5. Στον εκτός Ελλαδικού χώρο θα απαιτηθούν, για οτιδήποτε είναι Ελληνικό, τα πνευματικά και κληρονομικά δικαιώματα του Έθνους μας.
1.6. Καθήκον του Υπουργείου Πολιτισμού είναι να εντάσσει και να ενσωματώνει στο Έθνος μας κάθε άνθρωπο και κάθε έργο ανθρώπου που ανήκει στο Γένος μας.
1.7. Θα διατεθούν όσα κεφάλαια χρειαστούν για την αποκατάσταση και αναβίωση της γλώσσας μας, των εθίμων μας, των επιστημών μας και των τεχνολογιών μας .
1.8. Θα αποκατασταθεί η ιστορία μας.
1.9. Θα κατασκευαστούν Μουσεία, όσα χρειαστούν για να φιλοξενούν, τα τεχνουργήματα των προγόνων μας.
1.10. Θα γίνει μέσω του Ο.Η.Ε. η αναγνώριση των πνευματικών δικαιωμάτων σε ότι ανήκει στο Έθνος μας.
1.11. Η πολιτεία θα οικοδομήσει και θα οργανώσει τα μνημεία αγάλματα καθώς και τις περιοχές ιστορικής αξίας των πιο σημαντικών και κρίσιμων γεγονότων όλης της Ελληνικής ιστορίας που είναι ΣΕΛΙΔΑ 35 από 40
σημαντικά για το Έθνος της Ελλάδος αλλά και για τον Ελληνισμό στο Παγκόσμιο στερέωμα θα διοργανώσει, σχεδιάσει και αποκαλύψει και θα εδραιώσει την οργάνωση που θα καθιερώσει την διδαχή της νεοελληνικής γλώσσας καθώς και της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, που θα διακλαδωθεί σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και του Κόσμου γενικότερα και την περαιτέρω καθιέρωση αυτών των οργανώσεων με Μαθητευομένους Έλληνες και Φιλέλληνες, να επαναφέρει, να αναδιοργανώσει και να υπερασπιστεί την Ορθοδοξία της Ελληνικής γλώσσας στο παγκόσμιο στερέωμα, την Ορθοδοξία της Ελληνικής ιστορίας παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων αυτών των επιτροπών Ελλήνων & Φιλελλήνων που θα εγκατασταθούν σε κάθε πρωτεύουσα του εξωτερικού και που θα διδάσκουν, ενημερώσουν και να «εκπολιτίσουν» όλα τα μη Ελληνικά νομοθετικά σώματα όπου θα διατηρούν, ενισχύουν και θα υπερασπίζονται τη «Διαφώτιση και την πηγή της διαφώτισης» που ονομάζεται Ελλάς, Έλληνες και Ελληνισμός στην αιωνιότητα, οδεύοντας προς το μέλλον.

 



ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ"

 ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 2
ΔΝΣΗ: ΤΣΑΜΑΔΟΥ 55
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 210 4221 659
ΤΗΛ. ΚΙΝ. 6995 900169 -ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ε.ΣΥ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ 2


 

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟ;;;

Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ (ELA) ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΨΗΦΙΣΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

Ο ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΤΩΧΕΥΕΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΝΩ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΧΡΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ.

ΤΟ 2012  ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΑΝ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΑΤΑΚΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ, ΠΩΣ ΑΠOΦΕΥΧΘHKE Η ΑΤΑΚΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ;;

ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ κ.ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ. Ο κ. ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΗΝ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2012.

ΕΤΣΙ ΤΟ ΤΥΡΑΝΝΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ  ΣΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2020 ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΤΩΧΕΥΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΔΗΜΕΥΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ.

ΠΤΩΧΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΖΕΣΤΟ ΧΡΗΜΑ , ΑΦΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΔΩΣΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ 223 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΔΩΣΕ ΕΠΙΣΗΣ ΖΕΣΤΟ ΧΡΗΜΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ «ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ» (ELA). O ELA ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ  ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΔΑΝΕΙΑΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ.

ΕΧΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΤΩΡΑ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ROTHCHILD, ΤΙΣ ΔΑΝΕΙΑΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ;;;

ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟ;;;

ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ;;

ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.

ΟΜΩΣ ΑΝ ΟΝΤΩΣ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΩΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΙΣ ΔΑΝΕΙΑΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
ΚΑΙ ΑΝ  ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ, ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΝΟΜΟΥΣ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟΠΛΗΡΩΤΕΣ
ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΠΟΙΑ ΜΕΘΟΔΟ ΟΔΗΓΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ 2008 ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΟΥ 2010 ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ.

ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ! 
ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΝΩ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ 500 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΕΩΣ ΚΑΙ  ΤΟ 2013 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΡΟ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!.

ΑΝ ΣΥΝΔΥΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΟΛΙΚΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΤΟΤΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ.

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ  ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ «ΜΑΦΙΑ» Η ΟΠΟΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ, ΕΠΗΡΡΕΑΖΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΔΑΝΕΙΑ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΕΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ, ΕΠΗΡΡΕΑΖΕΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΝΟΜΟΘΕΣΙΕΣ.

ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ;; ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΟΔΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΜΕ ΥΨΟΥΣ 1,3 ΔΙΣ ΕΥΡΩ. Η ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΜΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ:

«Βεβαίως δεν μπόρεσε να φανεί από την κατάθεση πώς μπορούν να αποφευχθούν καταστάσεις όπως αυτές που ελέγχει  η  Εξεταστική Επιτροπή, δηλαδή όταν η τράπεζα δεν διστάζει να χορηγήσει δάνεια που με καθαρά τραπεζικά κριτήρια δεν θα έπρεπε να χορηγήσει αλλά έχει άλλους λόγους να τα χορηγήσει και συγκεκριμένα να κερδίσει πολιτική επιρροή και επιρροή  στα μέσα μαζικής ενημέρωσης…»

https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/510129c4-d278-40e7-8009-e77fc230adef/%CE%A0%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%91%20%CE%95%CE%9E%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%97%CE%A3%20%CE%94%CE%99%CE%95%CE%A1%CE%95%CE%A5%CE%9D%CE%97%CE%A3%CE%97%20%CE%9D%CE%9F%CE%9C%CE%99%CE%9C%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91%CE%A3%20%CE%94%CE%91%CE%9D%CE%95%CE%99%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3%20%CE%9A%CE%9F%CE%9C%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%A9%CE%9D%202017.pdf

 

ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΑΡΓΥΡΩΘΗΚΑΝ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ;;

ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΛΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΛΕΣ;;

ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΗΤΑΝ Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ;;

ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ ΑΥΤΗ Η ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ;;;